The devil is a loser, and he´s my bitch

Godmorgon! Klockan är straxt efter 10 på morgonen och jag är redan klar med hästarna för dagen! Nu väntar jag på att mitt hjärtegull Becka ska vakna.. har skickat tusen sms men antar att hon fortfarande sover..
suck :( Ahja, snart lär hon väl vakna!

Blir väl att umgås med henne hela dagen i think, fint! Längesen vi hade en heldag bara hon och jag, ska bli göttans!

Iaf, Tamarillo fick gå på ridbanan ist för att klättra. Han var superfin idag verkligen, mjuk i alla benen och inte det mista lilla stel. Körde på ganska hårt med massa galopp, ökningar, minskningar osv. Dels för att se så att hostan verkligen var borta, men också för att se så att han verkligen pallar med ett år till :)

Det verkar dock inte vara några problem alls. han var superpigg och väldigt taggad. Synd att jag var själv där uppe, orkade inte plocka fram några hinder haha.. Men äsch, får försöka hoppa honom nån dag i helgen :)

Nej nu vaknade bexuuus så måste ta och dra mig, vi hörs sen, kanske! :D



Kommentarer
Postat av: ellinore

sv: hahah jaa va säkert därför hon trillade av ;oo haha... pinsamt för´na!



ÄLSKAR DIG OCKSÅ BVÄN <3

2012-03-13 @ 12:11:17
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0