What else?

Slänger in en bild på Tamarillo, mig och Troy från dagens ridpass! Denna bilden togs direkt efter att vi blivit anfallna (kanske liiite överdrivet..) av en lös häst, haha. ja, det var kul.

Jag: Hon kommer ramla av.
Ellinore: Japp, nu ramlar hon av.

2 sek senare.. hästen kommer springandes mot oss..

Ellinore: Shit jag måste hoppa av!
Jag: Öh.. jag med!

Ha ha ha.. Ja, vad säger man..? :,)



Känner att jag var 100 % seriös och sexig på bilden. Pporrstjärna nästa? Why not ;)
Haha nää.. fina hästar har vi ju iaf! Kolla storleksskillnaden.. hahaha

Bra dag med den finste ♥

Bild tagen från eellinorenyberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ellinore

HAHA, vi bara stod där i skogen o kommenterade när hon red.. haha.. herregud asså! världens bästa dag iaf, älskardig också bvän! <3

2012-03-12 @ 06:50:17
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0