Why am I crying?

Tycker rubriken är väldigt passade faktiskt.. fällde ett par tårar när jag var ute och red på Alvena förut. Det var svårt att pussa henne hejdå och släppa ut henne i hagen.. åh :,( Kommer sakna henne enormt mycket. Vilken lipsill jag är alltså..

Körde iaf en häst idag, Egon, och red 3 st, Sotheby, Umami och Alvena.

 Egon kördes snabbjobb, konditionsträning med andra ord. Sotheby och Umami skulle lunka i skogen bara. Mest skritt, lite trav. Alvena skulle galopptränas snabbjobb, så konditionsträning även där.

Nu är min praktiktid slut iaf. Åh, vill inte tillbaka till skolan, trivs så jäkla bra där! Skulle kunna stanna där resten av livet känns det som. Inte alls jobbigt att sätta sig och rida 4 hästar på raken och sedan mocka 9 boxar, tycker bara att det är kul..? FAN, fuck skolan lite smått känner jag.. :,(

När jag kom hem slappade jag hela dagen typ. Tog en lååång dusch, fikade lite med mormor osv. Skulle egentligen ridit Tamarillo också men var helt slutkörd så orkade verkligen inte, haha. Ahja, han ska hårdtränas i helgen iaf.

Vid 7 tog jag och älskling med hundarna ner till stallet och gav hästarna mat, Rickard körde sin 4hjuling också. Det uppskattades nog att vi kom, de stod vi grinden och väntade på oss, haha. Söta hästar!

Nu är det iaf äntligen fredag, skönt. Blir att sova hemma hela helgen dock för mamma jobbar så är barnvakt.. Tur att brorsan åkte iväg till Mariannelund så jag och älskling kan sno hans säng, vi får ju knappt plats i min! Tjockisar vi är.. :)

Neej.. nu ska jag ta och läsa lite tror jag.. Boknörd är jag också.. :) Kanske bloggar mer senare, annars hörs vi imorgon! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0