Why can´t i turn of the radio?

Halloj! Ledig från praktiken idag somsagt! hade tänkt sova läänge idag men sov hos älskling från igår till idag, så när han gick till bussen gick jag hem.. :) Drog till stallet ganska direkt, hade ju ändå inte kunnat somna om så lika bra att rida direkt.

Tamarillo och jag var iaf uppe på ridbanan och galopperade. Eller ja, vi galopperade inte bara men han behöver mycket galopp nu så.. :) Red fram ganska länge med mycket trav, tempoväxlingar, ökad trav osv. När jag kände att han lossnat någorlunda bra galopperade jag honom ca 10 min med "ett varv" vila i mitten. Han var pigg som satan, studdsade och hade sig, haha! Det är så kul att han är pigg.. det är bra tecken! :)

Tog lite bilder på hästarna i hagen osv, så ska lägga in dom i datan sen kommer de nog upp här.

Vet inte vad jag ska göra med resten av dagen. Har liksom inget att göra förens älskling kommer hem`? Vad ska jag ta mig till haha? Städa orkar jag inte heller göra..Såg på Ellinores blogg att hon skulle baka, det vill jag också.. Men då måste jag springa ner till pojkvännen och låna vaniljsocker av dom.. och det orkar jag inte. För långt!

Haha.. ahja, lägger upp bilderna om en stund. Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0