Yeah, i would lie to you

Börjar mitt blogginlägg med det jag nyss skrev på facebook. " Det är fredag och min pojkvän spelar dator.. Men äsch, vad gör det? VI har ju hela livet framför oss tillsammans! :) <3" Så känner jag faktiskt nu. Brukar bli lite sur på honom annars när han spelar på en fredag kväll, men jag ska nog överleva utan några större problem i think, haha. 
Somsagt, fredag idag! Tjuuuhuuu, party somfaaaan! Näe, mys framför "sons of anarchy" är mycket bättre. Haha, fan vilken jävla tonåring jag är. Bryr mig inte så mycket. Ge mig spriten så dricker jag den, visst, men jag har liksom.. ingen behov alls. Tycker det är töntigt när de tuffa små brudarna i våran skola klär upp sig som fan och sitter på hemmafester och super skallen av sig, slåt sönder fönster och somnar klockan 9 på kvällen. Vad är det för fest? Nä, ser ingen mening i det. Gud vad mogen jag är nu va? Vuxenpoäng, check! :D
Red iaf min fina fina Tamarillo idag! Orkar inte skriva i tusen år om vad vi gjorde osv, men det gick.. bra iaf! Precis som igår var han överallt och ingenstans på en och samma gång, men somsagt, vårkänslor. Vi har en liten "mini uppgörelse" inom ridningen just nu känns det som, men vi kommer över det. Och ja.. i hanteringen också för den delen. Tog mig fem jävla minuter att få in hästen i stallet idag för att han var rädd för en jävla kärra och vägrade gå framåt. Fuck vad arg jag blev på honom... Haha :,) Sötponni. 
Imorgon ska han iaf upp till ridhuset hade jag tänkt mig. Tror att mamma och Ladde följer med också, blir kul. Hoppas ridbanan går att rida på?! Chansen finns. Sett på ett antal andra bloggar att folk kunnat rida utomhus. Mysigt! Längtar somfaaaasiken! 
Äee, nu ska jag slita min pojkvän från datan och få honom att kolla "sons of anarchy" med mig. SNYGGING i serien där, MUMS. Hoppas du inte läser mig blogg älskling, HAhAHA... MUMS SÅ JÄVLA SNYGG!
HAha, ja :,) 
Bild tagen från paow.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0