You are so damn beautiful

Halloj! Det är helg och livet leker, underbart. Idag har jag varit en väldigt upptagen kvinna, haha. Full fart hela dagen. 
Vaknade vid 11 imorse efter att ha sovit i 12 (!!!) timmar. Haha, somnade vid 11 igårkväll.. förstår inte hur jag bär mig åt, men skönt var det kan jag lova! 
Vid ca 12 drog jag och mamma till stallet och red våra gamlingar igen. Red en liten runda vid busshållplatsen bromåla haha. Ingen av oss hittade så det var lite smått kul innan vi hittade rätt haha.. Jag lät Tamarillo visa vägen då jag inte visste vart vi skulle, men han verkade inte ha så bra koll han heller.. :) Tamarillo var iaf på "bushumör" idag och skulle testa att vända och gå hem flera gånger.. sött. Blev dock lite sur och drog till honom med spöt några gånger för att han skulle gå fram, och sen gick det bra. Han är så full av vårkänslor att han inte riktigt vet vart han ska göra av allt. Men annars gick allting bra och vi hade en redigt mysig skogstur :) Dock skulle han inte gå in på stallplanen när vi kom hem för att han fortfarande är rädd för sementblandaren, trots att jag bett wille flytta på den så att han inte vet vart den står.. Tönt!
Sen vid ca halv 3, 3 kom mamma och hämtade mig hos pojkvännen så åkte jag och red en häst. Vilken häst det rör sig om tänker jag inte dela med mig av på bloggen så det behöver ni inte ens fråga. Allting gick åt skogen iaf så det spelar ingen roll. Synd.. 
När jag kom hem efter att ha ridit häst nr2 åt jag middag, tog en dusch tillsammans med pojkvännen och nu sitter jag nere hos honom. Väldigt händelserik dag ;) Ska väl sitta och glo på den här datan ett tag, kolla alla mina bloggar osv, sen blir det ett avsnitt eller 2 av sons of anarchy i think. Mys! 
Imorgon blir det nog att rida tillsammans med Ellinore och Troy, kul! Har inte snackat med henne sen i morse om det, men tror det blir av iaf ;) Tamarillo kommer ju vara en sån jättebra "förebild" för hennes ungponny när han är så full av vårkänslor som han är.. hö hö hö. Nä då, han förstår nog att han måste vara en snäll farbror imorgon :) 
AHja, nu har jag annat att göra, vi hörs imorgon!
Jag och världens beste pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0