YOU are the one!

Hejsan! Lördag idag, mums vad gott jag sov inatt i älsklingens armar! Pigg till tusen idag, i form för att springa ett maratonlopp känns det som! Om man bortser från träningsverken sedan gårdagens gympalektion. Fyfan, kan ju knappt röra mig..!
Idag vaknade jag iaf straxt efter 10, drog hem och kökade frukost, sen blidde det stallet direkt! Han skötte sig som vanligt idag min lilla prins, men idag var det faktiskt inget farligt alls någonstans! Det är faktiskt ovanligt, han brukar hoppa i luften iaf en gång om dagen när jag rider! Dock inte med en "nybörjare"  då går han så snällt så.. haha! Anpassningsbar NR1!  
Var iaf uppe vid "crossbanan" i Frösvi och klättrade lite! Klättring är bra för muskler, och muskler behöver han så ;) Men de gick bra, inte så mycket mer att säga om det. 
Var lite orolig för att han skulle vara stel/ömma i ryggen idag. Satte på ett tunnt täcke igår för trodde att det skulle räcka för honom, men han var jättekall om ryggen idag när jag kom till stallet :( Men somsagt, kände inget av det, han var lika pigg och rörlig som vanligt så kan inte tänka mig att det var någoon fara alls. Bytte givetvis täcke på honom igen ;) 
Annars har dagen varit väldigt händelselös, skönt det med ibland! Det blir ju andra bullar när man kommer ut på praon nästa vecka. Haha, då kommer vi snacka träningsverk till tusen! Rida ca 4 hästar om dagen, gosh, kommer vara helt död! 
AHja, vi hörs väl senare kanske, PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0