You make me feel.. happy.

HalloJ! Det var Ellinore som tvingade mig att blogga idag, egentligen har jag fullt upp med annat. Inlämningsuppgift imorgon och jag är inte ens klar. Livet är ju bra underbart! Äe, får väl sitta uppe hela natten om det är vad som krävs, för klart ska det bli.

Idag har jag haft så fullt upp att jag inte ens hunnit med stallet. Becka följde med mig hem efter skolan och vi pluggade tillsammans. VI satt båda 2 helt seriöst och var tysta i över en timma haha.. Ingen av oss sa ett ljud typ..? Sen när hon var klar hjälpte hon mig att renskriva mina arbeten haha, mitt hjärtegull. Undra vad Isabelle säger när jag lämnar in en uppguft jag inte ens skrivit själv? Ouuuppps. Älskar dig, BECKA!
När Becka dragit åt jag middag, diskade, skrev lite till och sedan gick jag ner till pojkvännen min. Är somsagt fortfarande inte klar, men mor min skulle hjälpa mig ikväll.
Idag hade jag och Ellinore en väldigt intressant gympalektion. Jag gjorde inte mycket alls, men Ellinore var somvanligt super atletisk (HAHA) och gjorde alla möjliga krumelurer i de där ringarna.. HAHAHA. Och Ellinore ville att jag skulle skriva något här men jag minns inte vad det var.. :( Minns bara att det handlade om gympalektionen HAHAH. Ellinore är en fin flicka hon, har redigt mycket kul med henne alltså! Hon gör mina dagar i skolan alltså, utan tvekan.
Näe.. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Jag säger det ofta, men det verkar aldrig bli av. Får fortsätta säga det tills den dagen då det verkligen händer. Se ya.

Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

HEEEEEEEEEEEJ SÖÖTIS! =D

Jag har Dagens blogg tävling i min blogg, SJUKT SKOJ! & ännu roligare blir det om du är med, då hade jag blivit jätte glad :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

KRAM!

2012-03-08 @ 23:41:13
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0