You won´t be lonley even if the sky is falling down

Haha.. jag och mamma skippade att rida när vi såg hur hemskt ovårdad Tamarillo såg ut.. Han har världens längsta päls, massa gammal, ingnodd svett och lera överallt.. Blev att gå en liten promenix med våra fina, sedan blev det duschen för dom! Nu slipper han ju iaf se ut som om ingen borstat honom på över ett år.. :)
Förutom stallet har jag varit nere hos finaste pojkvännen typ hela dagen. Riktig chillsöndag idag verkligen.. Får ta och vila upp mig rejält, har ju endel att göra imorgon! Eftersom Åsa åkte till Frankrike idag för en tävling innebär det att jag kommer vara själv i stallet imorgon..
4 hästar står på schemat, borstning av de 6 övriga samt smörjning av selar och träns. Kommer vara helt död imorgon när jag är klar.. Men jag ska inte klaga, njuter av varje sekund!
Nu orkar jag inte sitta här och göra ingenting längre.. haha. Slänger upp lite bilder från gårdagens VImmerbytripp. Vart inte många dock, och av dom som togs blev det inga bra heller.. Svårt att hållakameran när det går i 2400 km/h..
Haha.. jag och älskling hade väldans kul med kameran i väntan på the buss..

Robin ville inte vara med på bild, as usual.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0