Årets första dopp!

Eller nja, inte jag då, men Tamarillo! Är fortfarande för kallt för att jag ska kunna bada, fegis som man är! Var iaf nere vid sjön förut med mamma, Simon och hundarna. Tamarillo plumsade i som ingenting och stod och plaskade i ca 10 min. Trodde han skulle vara lite tveksam till att gå i efterssom det var första gånger för igår, men icke sa nicke, han bara gick i! Lär nog bli många turer till sjön med hästarna i sommar.. :)

Just nu sitter jag hemma hos pojkvännen men ska snart gå hem till mig. Imorgon är det måndag men för en gångs skull är jag glad över det! Gissa varför? EN dag närmare sommarlovet.. :) Kan inte bli bättre.
Resten av bilderna kommer nog upp ikväll, håll utkik!
Puss/ e

Kommentarer
Postat av: ellinore

sv: Tack så mkt! ja han va jättefin! :) <3

2012-05-13 @ 17:08:44
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0