Fredag!

Underbart verkligen, kan inte bli bättre! En vecka närmare sommarlov.. Oppa! 
Just nu sitter jag nere hos pojkvännen iaf. Tror att vi ska sova snart, trots att klockan bara är lite över 22-00. Han är sjuk, vattenkoppor, och jag är trött som ett as. Blir många timmars sömn isf, underbart! 
Idag red jag iaf tillsammans med finaste Ellinore, igen! Var vid crossbanan och klättrade lite, typ :) Han va fin som vanligt min gamle man, fast han blev lite trött på slutet. Men men, det tyder ju på att han jobbat bra! Haha åh, blir glad bara jag tänker på Ellinore och hennes sjukt dåliga humor.. Hon ger mig "dagens skratt" varje dag.. 
Imorgon bär det av till Funghult för att rida travhäst igen, och hälsa på Alvena ofc! Blir inte jag som rider Alvena tyvärr dock, det ska mamma göra. Egon som mamma brukar rida är halt, så mamma tar Alvena och jag Umami ist. Men men, det viktigaste fö mig är att jag får träffa Alvena.. :) 
Nej nu ni ska jag ta och vara lite busig och stänga av datorn och krypa ner i sängen och sova. Lär inte hända dock, lär kolla på Lost hela natten.. men men. 
Puss/e
Jag älskar dig, min vän.

Kommentarer
Postat av: ellinore

Haha, min humor är min bästa vän om man bortser från dig :`) LOVEYOU ! <3

2012-05-25 @ 22:39:28
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0