Godmorgon!

Vaknade för ca 1 timma sen, men har inte gått upp ur sängen än.. haha. SKa gå hem om typ 20 min iaf, jag och mamma ska bege oss till Funghult för att träffa Alvena osv! Var typ mer än två veckor sedan jag träffade henne senast, inte ok :( 
Idag tror jag att Tamarillo får vila tyvärr. Hade tänkt hinna rida innan vi åker men vaknade självklart försent för att jag skulle kunna det.. Suck. Imorgon är det träning för Marie iaf, kul! Länge sen vi tränade för tränare nu, men det hr kommit så mycket annat i vägen att vi helt enkelt inte kunnat. 
Nae, bli nog mer uppdatering när jag kommer hem, have fun sålänge! (haha, svengelska i mitt hjärta..) 
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0