Happy feelings..

Idag var jag och mamma i Funghult och red somsagt! Hon red på Alvena, mitt lilla hjärta, och jag på fina Umami! Blev skogsrundan på ca 1 mil som vi ridit de andra gångerna när hon varit med mig där. Båda två skötte sig exemplariskt som de brukar, trots att det blev lite strul innan vi kom iväg. Till och börja med fick vi inte igen sadelgjorden på Umamis sadel och hittade ingen annan, och sedan hittade vi inte Alvenas träns. Slutade med att vi fick dra som idioter för att få igen sadelgjorden och leta som fasiken efter ett annat träns + bett som passade Alvena, haha. Ahja, när vi väl kom iväg gick de ju bra iaf.. :) 
Gjorde lite ont i hjärtat att åka ifrån Alvena idag också, men förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills vi träffas igen... :) 
Nu sitter jag iaf hemma hos pojkvännen och lyssnar på musik, Adele, rolling in the deep lyssnas det på förtillfället, nice! Blir snart att dra hem och duscha, sen blir det mys hela kvällen!
Imorgon taggas det träning för Marie, första träningen på hur länge som helst. Får väl hoppas på det bästa, men det ska nog gå vägen! :) 
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0