Hemma från ridtur med finaste Ellinore!

Somsagt, ridit med finaste Ellinore idag! Jag red finaste Tamarillo och hon red sin Ocki :) Blev en sissodär lagom lång skogsrunda, typ till Hulthorva och tillbaka, fint. Tamarillo är världens största klant btw.. travade på en väg och helt plötsligt snubblar han på sina egna ben, går ner på knä och håller på att tippa över haha.. Han lyckas iaf ta sig upp och ingen skada blir skedd, men iaf.. hur lyckas han?! Haha åh.. Hade som vanligt underbart kul med världens goaste vän ever, älskar dig Ellinore!
Just nu sitter jag iaf nere hos pojkvännen, han kollar på Lost och jag sitter här och bloggar, duktig som jag är! Ska ta och dra på ett avsnitt jag också i think.. :) 
HAHA, åh, fick ett sånt där skrattanfall i skolan idag som man bara får tillsammans med Ellinore alltså.. Egentligen var det ju inget kul som hände, men skrattade så tårarna sprutade alltså... Tog 5 minuter innan jag lyckades sluta skratta.. haha.. Ja, lyckad dag för både mig och Ellinore, eller vad säger du? ;) 
Iaf, nu ska jag ta och kolla lost somsagt, ha de! 
Puss/e

Kommentarer
Postat av: ellinore

HAHa åhh våra skrattanfall <3 Du är världens bästa bruden! älskardig!



asså whaat, kan fortfarande inte fatta det? ;o seriöst, BÄSTA DAGEN I HELA MITT F***IN LIFE!!!! gaaaaah :D :D :D :D ahahah <3

2012-05-31 @ 21:32:46
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0