I Skuulaaaannnn

Hej! Glömde blogga igår, haha... Glömde faktiskt bort det på riktigt också :)

Var i stan efter skolan med finaste Becka och fixade lite saker, sen när jag kom hem blev det mat, sen stallet, sen LOST hela kvällen.. höhö. Min hund skulle bli pappa igår men han ville inte ****** haha, stackarn. Tror inte han vet hur man ska göra. Tamarillo fick vila igår iaf, men idag blir det andra bullar!

Just nu sitter jag i skolan óch har historia med sten. Ellinore försöker fixa spotifyyyyy och Linn sitter på facebook som vanligt. Rutiner! Själv är jag duktig som bloggar tycker jag :) ´Hade världens finaste skrattanfall med Ellinore förut också, eheh. Alla som var i närheten tittade på oss och tyckte att vi var onormala, men det struntar vi i :)

NAE, nu ska jag ta och vänta på att klockan blir halv, sen ska jag ta och käka upp hela matsalen. HUngrig som ett as. Får se om jag bloggaR mer sen, VI HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0