Kalla på kapten, kalla på kapten, kalla på kapten röd

Har inte bloggat sedan i söndags - förlåt! Har haft massa annat för mig och helt enkelt inte känt för det.. Men ni behöver inte oroa er för det, mitt liv ser precis lika dant ut nu som det gjort förut ;)
Tamarillo har iaf haft 3 slappdagar sedan träningen i söndags. I måndags blev det en kort promenad för hand bara, tog ett varv runt ängarna bara, haha. 
Igår blev det en liten lugn skrittrunda bara, vilket slutade i mer eller mindre katastrof för jag tappade bort min hund, ahahha. Hittade henne efter ett tag dock.
Idag blev det en skogsrunda med trav och galopp osv. Han va pigg och fräsch, tror han mådde bra av att bara skritta i två dagar :) 
Men som vanligt lyckas Tamarillo klanta sig på ett eller annat sätt. Igår när jag kom till stallet upptäckte jag att han blivit stucken av något i mingipan. Han var skitsvullen men verkade inte ha ont eller något. Han åt som vanligt också. Men iaf, hur lyckas man..?! Idag var svullnaden mycket bättre som tur är, så imorgon är han nog helt återställd.
Ah nä.. har faktiskt inget mer att berätta, sry.. vi får ta och höras imorgon, eller något :)
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0