Make it work,

Haloj! 
Har inget intressant att berätta om idag och igår faktiskt. Tamarillo fick vila igår också. Var helt hängig och trött när jag kom hem från skolan så orkade faktiskt inte. Sad but true. 
Idag var jag iaf ute med honom på ängarna! Red honom på volt i alla gångarter och han var superfin. Lossnade riktigt bra i galoppen på slutet, min fina gamla gubbe! Sen fick Rickard, min lillebror rida honom tillbaka till stallet, haha. Han är verkligen gudomligt snäll.. Sätter upp en unge som är 8 år på en häst som är 170 och väger 600 kilo på en grön äng där han kan göra precis vad han vill.. Åh. Litar på honom till döden.. 
Nu är det ju faktiskt så att min lilebror börjat intressera sig mer och mer för hästar! Han vill alltid följa med mig till stallet, leda in Tamarillo, kratsa hovarna osv osv. Han har sagt att han vill ha en liten häst att rida på, då han tycler att Tamarillo är för stor. (Jaa. han är ju alldeles för stor också!!)  Så om någon vet en maxad B eller C ponny som lånas ut på foder, lämna en kommentar! Skulle vara super :) Nybörjarhäst såklart! 
Nae, nu ska jag snart ta och dra mig hemåt, sitter hos pojkvännen för tillfället. Vi hörs imorgon! 
Puss /e

Kommentarer
Postat av: ellinore

prata me Sara Liew, hon har ju typ tuusen hästar ;) finns nån gammal goding i troys hage som inte är så stor :)<3

2012-05-04 @ 23:02:12
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0