Min dator är från stenåldern, typ.

Heeej, vet att jag totalsuger på att blogga men pojkvännen ligger med vattenkoppor och mår skit, så har tagit hand om honom hela dagarna typ. Legat och kollat film med honom hela dagarna typ, stackarn. I tisdags var Tamarillo och jag uppe på ridbanan iaf. Stod två sockerbitshinder framme så skuttade över dom några gånger, han va fin. Var dövarmt i tisdags så han var inte sådär överladdad han kan vara ibland, utan han höll sig "lagom pigg" Fina hästen! Igår var jag ute på en skogsrunda med fina älskade vän Ellinore! Hon red sin storhäst Ocki och jag Tamarillo. De skötte sig bra båda två och verkade komma bra överens, trots att de aldrig träffats förut :) Idag blev det en lugn skrittur bara. Var huur varmt som helst ute och var helt död när jag kom hem från skolan så då fick det bli en lite lugnare tur. Våran data har gått sönder så vi har en annan förtillfället, och inställningarna är typ 124345 år gamla. Kan inte göra kursivt, fetstilat, lägga in bilder eller något sånt. Hoppas det går okej att läsa iaf! Vet inte om texten kommer sitta ihop som en jävla bulldeg heller, men det skulle ju inte förvåna mig.. Njae, tråkigt att skriva när datan är helt cp, så detta får räcka för idag. Imorgon är det fredag så då blir det nog mera uppdatering, förhoppningsvis! Vi hörs imorgon! Puss/e

Kommentarer
Postat av: ellinore

älskar dig emma, utan dig ingen mig. Skulle aldrig klara mig utan dig. på riktigt. du hjälper mig med allt och alla! Tack för att du finns bästis <3

2012-05-25 @ 19:56:07
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0