Now it´s to late

Hej! Har precis påbörjat en underbar långhelg.. Känns fantastisk bra! Skönt att slippa skolan ett par dagar.. :) Inte långt kvar alls till skolavslutningen nu, LÄNGTAR! Någon som har tips på snygga klänningar till skolavslutningen? Hatar att ha klänning egentligen, känner mig utklädd och äcklig i det haha, men det är ju trots allt skolavslutning.. Om jag själv fick välja skulle jag nog gå i mjukisbyxor, men hur skulle det se ut egentligen? Nja, får nog stå ut faktiskt. Så ja, TIPSA mig om klänningar, gott folk!

Tamarillo var iaf huuuur fin som helst idag! Red på den lilla terrängbanan utanflr ridbanan och har var hur mysig som helst! Han fick jobba riktigt mycket idag, massa galopp, hoppa, massa galopp igen osv osv. Han var riktigt trött och svettig på slutet, men satan i gatan vad fin han var! Idag var verkligen en.. bra dag! Alla hästarna i stallet blev avmaskade idag också, sen blir det "hagbyte" på lördag :)

Haha.. dagens skratt idag btw;

Ellinore; Emma håll i min mobil lite bara.
Jag; Aaah visst

Några sek senare..

Ellinore; Vart är min mobil, Emma?
Jag; Ääääeh, jag vet inte. Men kolla min nya mobil, köpte den igår! ;)
Ellinore; Jaha... vad snygg! Men det ser ju ut som en sån jag har, fast det kan ju inte vara min efterssom du köpte din igår?
Jag; Näe.. konstigt..

He he he.. Vart inte så roligt när man skrev ner det, men i skolan blev det dagens skratt kan jag lova..

Nae, kanske uppdaterar mer ikväll, det är ju sånt som märks! Annars får ni ha de så bra tills vi hörs igen! Och snälla, snälla, snälla ge mig tips på vad jag kan blogga om! Det står helt still i hjärnan på mig så skriver bara en massa ointressanta saker... SÄG TILL vad ni vill läsa om så lovar jag att uppdatera bättre. Mer häst? Mindre häst? Frågestund? Hiss/Diss? Dagens vill ha? Långa texter? Bilder? Ja.. säg det ni..

Puss/e



Älskade Tamarillo!


Kommentarer
Postat av: ellinore

HAAHAHAHAH garvar så fort jag tänker på det.. och det hände mig TVÅ gånger att min mobil försvann o du hade köpt en likadan ;o hmm... hur går det ihop egentligen? haha...



Din blogg är bra som den är! men ta sån där hiss/diss och dagens vill ha o sånt, det är kul! :D <3 puss!

2012-05-17 @ 16:44:25
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0