Some die young..

Hej hej! Sitter i skolan just nu och har NO med finaste Ellinore :) Inte sissodär jättekul direkt, men men. Sista lektionen nu, sen slutar vi för dagen! Nytss haft prov också, gick ganska bra om man får säga det själv. Inte full pott, men helt okey iaf! Brandalarmet gick mitt undrer lektionen också.. Undra vem som satte på det.. HEHE.

Fick reda på en s¨nhääääääärrr rolig sak idag! Kan inte säga nu vad det är, men det handlar om Alvena iaf.. :) Så jävla glad just nu så det finns inte! Seriöst, dagen är räddad!

Nuuuu väntar jag på att vi ska sluta så jag kan åka hem och rida på finaste Tamarillo. Blir nog en sväng på ängarna tyvärr, är barnvakt, men men. Sen ikväll blir det långpromenad med pojkvännen och hundarna. Fint :)

Och sen vill jag bara säga GRATTIS till finaste Ellinore och Troy som kom 2:a i gårdagens tävling! Dressyrdebuten på en 4aåring och de kommer 2a, KAN JU INTE BLI MYCKET BÄTTRE! Så grattis, igen, Ellinore.

Vi hörs nog ikväll,

Puss/e


Finaste Ellinore och hennes gamla ponny Paulina. Hittade bilden på google och tyckte den va väldigt söt, så var tvungen at ta den, hihi.

Kommentarer
Postat av: ellinore

aw, du är fin emma! TACK SÅ JÄTTEMKT! du o jag kommer ta hem allt vi är med i ju, oyeeaah :D

Pusss!



<3Troysiboysi <3



hahaha.. söt bild..

2012-05-07 @ 15:01:06
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0