Somebody that I used to know..

Hej! Skapligt hektisk dag idag kan jag lova. hah är helt slut! Med gudars var jag har skrattat alltså..
Imorse var vi uppe hos Mare, där Bamse står. Kom en tjej och provred honom idag. Tänker inte skriva ut här hur det gick, men hon kommer tillbaka imorgon iaf. Ahja, vi får väl se...  Lite kristisk får man väl lov att vara..? :) 
Sedan kom Emma och hälsade på, Tamarillos förr, förr, förra ägare?! Hon sålde honom 2004, och idag kom hon och hälsade på honom! Hon blev så glad när hon fick träffa honom igen att hon började gråta, och då började jag också gråta, känslig som man är! Tamarillo kände igen henne och verkade sakna henne lite faktiskt.. Det var riktigt kul att se dom två tillsammans faktiskt. Hon och jag red en sväng också, och hon gav mig massa tips! Ska verkligen ta åt mig av det hon sa och försöka göra som hon sa, hihi. Blev lite tårögd när hon åkte faktiskt, jag vet inte varför. Atar att det var för att det måste kännas hemskt att bara åka igen.. :( 
Men iaf, SUPERKUL att hon kom och hälsade på! Fick höra massa historier om "unga Tamarillo" haha.. Tamarillo har hoppat över en bil, det visste ni inte va? Haha.. Hon tyckte också att han verkade trivas super här, och att han var riktigt fräsch! Blev otroligt glad av att höra det, hon är ju trots allt den som känner honom bäst. 
Annars har jag varit med Becka hela dagen! Massa tjejsnack as usual, masserat varandra osv! Sen nu på kvällen gick jag, pojkvännen och Becka en långpromenad med hundarna. Var ute i nästan 2 timmar tror jag? Härligt! Skönt att komma ut och gå lite.. 
Nu sitter jag nere hos pojkvännen och ska sova snart faktiskt. Upp vid 09.00 imorgon.. ZzzZZz.. Fan! Äsch.. I´ll survive.. 
Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon! 
Puss/ e
Tamarillo min älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0