Uppe med tuppen..

Just nu skulle vi egentligen varit påväg till Ishult med Tamarillo i transporten, men mamma fick inte ta ledigt från jobbet så var tvungen att skippa det - tyvärr! Hade verkligen sett framemot årets första bortatävling, men sånt är livet. Men men, det kommer ju fler tävlingar! 
Uppe tidigt idag också, great! Pojkvännen väckte mig för typ 1 timma sen, vet inte vad som flög i honom för han brukar ju alltid vara den morgontrötta av oss.. Skönt att vakna tidigt, då känner man sig inte lika värdelös som man vanligtvis gör när klockan är 11.30 när man vaknar.. 
Idag är det iaf ridning som står på schemat! Tror att pojkvännens mamma Elisabeth skulle rida med mig idag! Har dock inte frågat henne än, men hon brukar vilja följa med ut. Idag blir det nog en lite lugnare tur tror jag. Han skrittade bara i 3 dagar och sen gick han hårt igår, så blir nog bara lite trav och så idag skulle jag tro :) 
Vi hörs nog mer lite senare idag skulle jag tro, annars hörs vi när vi hörs!
Puss/e
Haha.. mindre chramig bild på Tamarillo. Han ser ut som en gammal kamel.. fint..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0