We are young...

Känner att bloggen ligger lite efter just nu, men för tillfället har jag verkligen tid eller ork till att göra något åt det. Verkar helt enkelt som att det får vara såhär tills jag finner den rätta motivationen igen..

Idag var det iaf "idrottsdag" i skolan! Kom 1a i kula, 2a i spjut och 3a i 400 meter. I längdhoppet vet jag inte vad jag kom på för placering, men det gick inge vidare iaf, ahah. + att vi vann staffeten också, bra kämpat brudar! Inte för att skryta, men det var skapligt bra av oss att vinna med nästan 100 meter.. ;)

Tamarillo fick sig en "slappdag" idag. Skulle egentligen hoppat honom idag men efterssom jag inte vet om jag kan åka till tävlingen på torsdag eller ej fick han en skrittrunda idag bara. Barbacka hem till våran trädgård, äte gräs, trava tillbaka till stallet.. haha. Skönt med slappdagar ibland!

Just nu sitter jag hemma och kollar på bigbrother! Ska snart sova dock, har ont i hela kroppen, vet inte vad det är. Känns som att jag har växtverk i benen, men det är nog inte speciellt troligt. Har inte växt en enda cm på två år så det vore ju lite konstigt om jag började växa nu kan man ju tycka.. Men men, det är ju snyggt med långa ben säger ju killarna.. ;)

På ferdag firar jag och världens underbaraste pojke två hela år tillsammans! Känns som vi är värsta gamla paret som hållt ihop hela livet genom vått och torrt.. haha. Helt obeskrivlig känsla verkligen att ha hållt ihop med någon så länge..

Nej nu ni ska jag ta och kolla klart på tvn, sen ska jag sova! Vet någon som lär sussa gott inatt.. ZzzzZzzz..



Får bli en bild på Calle och världens finaste pojkvän, just bara för att den togs för ganska exakt 2 år sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0