You give love a bad name

Hehe, förlåt! Suger på att blogga bokstavligt talat alltså..

I fredags: Firade jag och pojkvännen två år tillsammans! Blev filmmys hela dagen och kvällen, med massa chips och godis. Hade en underbar dag verkligen! Tänk att nu har vi varit tillsammans i över 2 år.. shit.
Tamarillo fick vila.

Igår: Red jag och pojkvännen en sväng i skogen tillsammans. Blev en katastrofal ridtur, haha herregud. Ladde var helt stressad över något och snurrade bara runt på ett och samma ställe hela tiden, vägrade gå framåt, skulle springa hem osv. Blev väl ingen romantisk ridtur direkt haha, men men.. Red ju babacka på henne också, så det var ju inte så lätt att försöka få henne att skärpa till sig..

Idag: Vet jag faktiskt inte vad jag ska göra! Är barnvakt iofs, så blir att vara hemma hela dagen. Får väl släpa med Rickard till stallet sen och rida en sväng iaf. Gosh, alla vi som hatar att vara barnvakt när vi ska rida...

EFterssom jag ändå inte har något för mig idag kaaanske det blir lite bättre update än vanligt, haha ;) Nae men ska ta och göra en grej nu, så bloggar jag nog mer lite senare i think.

Puss/e




Fejn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0