3. En bra film jag gärna ser

The Notebook! Utan tvekan den bästa film som någonsin gjorts. Har kollat på den 100 ggr säkert och tröttnar aldrig på den. Gråter lika mycket varje gång - även fast jag sett den förut och vet vad som kommer hända. Blir gråtfärdig bara jag tänker på filmen för guds skull, haha! Dock har jag aldrig kollat på filmen själv, utan alltid med finaste pojkvännen. Vi brukar kolla på den när det är alla hjärtansdag, våran "årsdag" mm. "Våran grej" typ, haha. 
 
Neej men seriöst, har ni inte sett filmjäkeln så gör det. :) You wont regret it. 
 
 
 
 
 
 
Olika storlek på bilderna I knooooow men orkade inte fixa de, haha :D 
 
En annan jäkligt bra film är "war horse", en hästfilm som kanske hörs på namnet haha. Även till den grät jag obeskrivligt mycket när jag och pojkvännen tittade på den.. Sjukt bra även den, SE DEN! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0