Eartquake

Hahha, förlååååt för att jag inte har bloggat, men har (som vanligt!) bra anledningar! Eller ja, relativt iaf :) Har både haft ont om tid + åkt på magsjukan, så har inte riktigt varit på topp om man säger så. 
 
I onsdags var jag och Kicken på Halloweenfest i Ankarsrum.Jag var utklädd till rockare och han hade en äcklig jävla mask på sig, haha. Hade dökul hela kvällen iaf! (Eller jaaa.. tills pojkvännen min fick i sig föör mycket dricka och började spy, det var mindre kul). Iaf, TACK alla för kvällen! 
 
 
Jag och finaste killen i onsdags! Mindre fin bild dock, eheh...
 
Seen... i lördags började jag spy som en jävla *********. Äckligt att spy alltså..Det värsta jag vet, bokstavligt talat. Nu är jag iaf frisk, äntligen! Skulle egentligen börjat praoa på västerviks ridskola idag men stannade hemma. Ville vara säker på att jag var helt frisk innan jag gick dit. Inte kul att börja kräkas i stallet direkt :)
 
Hästarna har gått lite halvdåligt nu de senaste dagarna iomed att jag varit sjuk oså, men finns inte så mycket att göra åt det. Idag har de dock ridits båda två, fina killarna. 
 
NAE, ska försöka börja uppdatera bättre, lovar. Ni får ha de så gött tills vi hörs igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0