Första dagen på praktiken avklarad!

... och jag kan inte säga annat än att jag är helt jävla slutkörd, haha. Har verkligen varit full rulle hela dagen, non-stop sedan 08.00 imorse. Men kul är det! Fått umgås med fina, gulliga små ponnisar hela dagen, hihi. Och storhästar också såklart, men det är jag ju så van vid, hah. Snacka om att man saknar ponnytiden nu alltså!
 
Kom hem vid 20 över 5 idag iaf, så har inte hunnit rida nån av mina feeja killar tyvärr. Största nackdelen med vintern är ju helt klart mörkret... usch :( Sommar nu, tack! 
 
Imorgon börjar jag dock inte förens vid 1, så ska försöka hinna med att rida innan jag åker. Kommer hem vid halv 9 imorgon så hinner ju verkligen inte rida då, haha suck. 
 
Har inget annat att berätta, sorry guys... Men tänkte bara vara duktig och snabb-uppdatera lite, alltid något! 
 
Vi höres! 
 
 
Haha, snacka om lerig häst alltså :( Bokstavligt talat det värsta jag varit med om. Tog mig en halvtimma att göra henne "någorlunda ren"! Btw, en av de 15 hästar jag borstade idag, haha....Tur att alla inte var lika förjävligt smutsiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0