Helgen!

Halådär!
 
Som jag skrev i torsdags (?) har jag spenderat min helg på Vretagymnasiet i Linköping! Kan inte säga annat än att jag har haft så jäävla kul. Lärt känna nya människor, ridit underbara, välutbildade hästar osv. Helgen har varit skitgrym helt enkelt! Tror aldrig jag spenderat såhär många timmar i stallet under en och samma helg faktiskt haha. Från 8 på morgonen till 8 på kvällen typ. Trött? Ja. :) 
 
Har även bestämt mig för att jag ska söka till deras NIU utbildning. (Nationell idrottsutbildning med inrikting hästhoppning). Dessvärre är det förjävla svårt att komma in då de tar in ca 7 (!!!) personer från hela landet. Men men, jag tänker söka och hoppas på det bästa. De går ju inte bara på betygen utan man får ju åka dit och göra ridprov osv också. Men ni får hålla tummarna för mig när det är dags för ridprov :) 
 
Idag drog ju skolan igång efter 3 (!!) veckors ledighet. Jag var dock inte i skolan idag, haha... Efter att ha varit på Vreta hela helgen var jag bokstavligt talat slutkörd igår. Ont i huvudet, hela kroppen osv. Behövde helt enkelt vara hemma och vila upp mig en dag. Imorgon blir det dock skolan som vanligt :) 
 
Var i stallet idag och tänkte rida båda mina fina killar. Meeeen tror ni inte att Tamarillo har tappat en baksko eller?! Jo, min vanliga tur såklart. Blir en minisemester för honom nu tills hovslagaren kan komma.. 
 
Red Steffe med gramanen på ridbanan idag iaf! Han har ju tyvärr vilat typ en vecka (!!) nu :( Men han var såääääär duktig iaf! Gick helt underbart fint verkligen. Trodde han skulle vara motsträvig som fan nu när han inte blivit riden, men icke. Var jättemjuk och följsam i alla gångarter, bästa killen!
 
Nu känner jag att jag har skrivit fööör mycket haha, men vi hörs väl :D 
 
Sille!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0