I MISS U

Häromdagen var det tre år sen du vandrade vidare, min älskade vän. Kan inte förstå att det redan gått tre år.. känns som att det var igår vi busade runt i skogen tillsammans.. Jag saknar dig varje dag, hela tiden. Jag älskade dig av hela mitt hjärta, jag skulle ha gjort vad som helst för dig. Vad som helst. 
 
När jag tänker på allt vi gjorde tillsammans, hur mycket kul vi hade och på hur mycket du lärde mig fäller jag alltid ett par tårar. Utan dig hade jag inte varit den jag är idag, och så är det bara. 
 
 
 
Du kommer alltid ha en del av mitt hjärta älskade häst. alltid, alltid, alltid. 
 
Slänger upp några bilder från vår tid tillsammans. Memories..
 
bella älsk <3
 
Tävling i Morrn :D
 
<p>Bella &lt;3</p>
 
Bella<3
 
<p><span style="font-size: small; color: #800000; font-family: comic sans ms;">Bella&lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: small; color: #ff0000; font-family: comic sans ms;">&Auml;lskling&lt;3</span></p>
 
<p><span style="font-size: small; color: #ff99cc;">Tr&auml;nig i gamleby med bella (gammal bild)</span></p>
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0