Jag och min vanliga (O)tur

Stannade hemma från skolan idag med. Har ändå studiedag imorgon osv så kändes inte speciellt värt de o gå till skolan idag, If u know what I mean ;D Hah. Men men.. 
 
Iaaaf kom till stallet och hade tänkt att jag och Steffe skulle ut på en lång, härlig skogsrunda med massa galopp. Meen, (såklart!!) har han en skitlös sko. Suck. Varför ska alltid mina hästar tappa skorna för? :( Den var liksom så pass lös att om jag hade galopperat osv skulle den med all säkerhet ha lossnat. Fml. Blev iaf en liten skogsrunda i skritt för honom så han fick komma ut och röra lite på sig.
 
Detta innebär också att jag måste ställa in morgondagens dressyrträning för Marie :( Jag som hade sett framemot det så jäkla mycket med tanke på hur fint han gick igår. :(
 
Iaf nu sitter jag hemma och är jävligt förbannad på att det vägrar börja brinna i pannan. Vet på riktigt inte vad som är fel då det brukar ta sig på 2 min annars. Suck igen. Ahja, nu ska jag fortsätta elda upp huset, se ya ;D 
 
 
 
Jag och Jane, semestercupen 2010. Vinst :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0