Let´s get together

Hallådär :) 
 
Red Tamarillo i skogen imorse, och han var milt sagt helt galen haha. Det är ju 8 dagar sedan han blev riden sist så ja, det var bara att hålla i sig och se glad ut, typ. Han var verkligen helt sanslöst pigg haha, gick inte få in ett enda travsteg på hela rundan för allt han hade i huvuudet var galopp. Och när man inte lät honom galoppera syuddsade han på stället och halvreste på sig. Knashäst. Det slutade med att han fick galoppera hela rundan runt. Suck :) Men det var en svettig och nöjd häst som komtillbaka till stallet iaf! 
 
Sen hade jag träning med Steffe för Marie! Hon red honom de första 45 minutrarna, och sedan red jag 15-20 min på slutet ungefär. I början satt han fast så inåt helvete, men lossnade riktigt fint i slutet. Han gick underbart fint när jag red honom sen verkligen :,) Körde även en hel del förvänd galopp idag vilket gick strålande. Han kan när han vill :) Även han blev riktigt svettig på slutet, och på vägen hem var han så trött att han knappt orkade gå, haha. Gulle. 
 
Nu sitter jag hemma iaf och är helt slut typ. Haha, herregud. Har precis tänt i pannan osv och nu väntar jag på att pojkvännen ska komma upp hit så vi kan käka middag. Korv med bröd i mitt <3
 
Men ahja, ni får ha det såbra allesammans :D
 
 
Bella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0