Look at me now

Weeell, sorry att jag inte bloggat senaste dagen/dagarna. Jag som varit ovanligt aktiv nu på sistone.. 
 
Idag kom iaf äntligen hovslagaren och slog på Tamarillos tappsko + fixade Steffes lösa sko. Så nu blir det ridning för fulla rullar igen, härligt :) Får se om jag hinner rida båda efter skolan imorgon, hoppas verkligen det. På lördag ska Marie iaf rida Steffe lite åt mig, kul! Äntligen någon som kan rida ihop honom ordentligt, haha.. 
 
Annars har jag inte ett skvatt att berätta, tyvärr. Var i skolan idag för första gången på över tre veckor haha. Men de var fint o träffa alla igen som man inte sett nu på ett tag iaf. Fick också reda på att jag var bäst i klassen på ett Engelskaprov vi hade precis innan lovet. Väldigt kul och oväntat måste jag säga! Trodde jag skulle ligga nånstans i mitten som jag oftast gör haha, men icke. Och allt detta utan att ens ha pluggat, fiint ;) Ibland har man flyt. 
 
NAE vet ni vad, vi hörs ;D 
 
 
Slänger in en gammal bild på Wiwi, i bristen på andra bilder helt enkelt. Varför vet jag dock inte. Tyckte den va lite fin.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0