One love

Hallådär! Fredag idag, och det är skapligt skönt. Bästa dagen på hela veckan om ni frågar mig :)
 
Skolan idag rullade på och var lika brutalt tråkig som den alltid är haha. Åh, skolan är verkligen inte min grej längre. Ska bli så jäkla skönt sen att börja gymnasiet, gå en hästlinje och få hålla på med hästar. Det kommer göra den övriga undervisningen så förbannat mycket enklare och roligare ;) 
 
Red Steffe idag efter skolan iaf! Blev en skogsrunda för honom då han ska träna för Marie imorgon somsagt. Blev massa "över stock och sten" idag, vilket han verkligen behöver. Han kan vara lite snubblig och ouppmärksam ibland , men ute i skogen behöver han ju lyfta på benen haha. Han va duktig :) Blev galopp uppför en backe också vilket han tyckte var skitkul haha. Trodde nästan det skulle komma ett litet bocksprång eller något men han höll sig på sin plats. Like he always do :D Bästa. 
 
Skulle ridit Tamarillo i skogen också egentligen, men det var mörkt när jag kom tillbaka med Steffe :( Och då han inte gått på en vecka kändes det lite elakt av mig att dra ut honom på ridbanan och rida runt där. Så nej, han får gå skogen nu lördag och söndag, så kan han gå på banan lite nästa vecka efterssom jag ändå inte hinner rida i skogen efter skolan, suck. Haha. 
 
Ikväll blir det iaf film och chips med älsklingen, myys :D Ska se en film som jag är desperat efter att se men inte vet vad den heter haha. Är iaf nån snygg kille som springer ut på en is och hugger sönder den med sin yxa HAHA. Det är seriöst allt jag minns om den filmen, var så länge sen jag såg den :( 
 
Men nuuuu ska jag göra annat. Vi hörs imorgon! 
 

 
Jag och fina Ladde! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0