Sista dagen på praktiken avklarad..

Och fy vad tråkigt säger jag bara :( Kommer sakna de fina hästarna och Åsa nåt sjukt alltså! Stormtrivs verkligen där alltså.. Även fast jag är välkommen tillbaka när som helst för att rida, köra osv är det ändå tråkigt att åka därifrån. Önskar man kunde vara heltidsanställd där haha, då skulle jag ha världens roligaste jobb :D
 
Idag red jag iaf tre hästar och körde en. En av dem red jag tillsammans med Åsa och vi hade väldigt roligt måste jag säga haha :D Babblade på om allt möjligt mellan de 45/50 km/h snabba galopperna ;) Red även "min älskling" Sotheby idag, han e fiin. Skulle (HÖR OCH HÄPNA!) bli en riktigt bra dressyrhäst om någon la ner lite tid på honom. Fantastiskt steg och lätt för "formen". Mums vad fin han är :D
 
Även idaaaag var det mörkt när jag kom hem, vadfan är dethär?! Ingen ridning på någon av mina egna idag heller med andra ord, världens fetaste suck.
 
Kommer inte kunna rida i helgen heller för ska till Linköping på "ridläger". Ska förmodligen söka till inför gymnasiet dit så ska dit en helg och prova på hur det är att vara där osv osv. Åker imorgon förmiddag och kommer hem på söndag. Förhoppningsvis hinner jag rida båda mina hästar innan jag ska åka, och sen ska mamma hålla igång dom  åt mig i helgen har hon lovat. Lyx, haha :D 
 
Naeee nu ska jag göra nåt annat, se ya :D 
 
 
Nikele och Jane (igen) haha. Fina. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0