You can´t change me, you know.

Halååådär! 
 
Har inlett praovecka nummer två nu, och det är så underbart skönt att vara tillbaka i Funghult verkligen. Jag trivs som handen i handsken där, haha. (gammaldags, I know ;)
 
Igår var jag med Åsa i Mantorp och tävlade. Hon hade 3 hästar med sig så var en del att göra. Fick typ duscha hästarna när de sprungit, skritta av dem osv. Hon vart tyvärr inte placerad med någon av dem, men det kan ju inte alltid gå bra. :)  Kom hem vid 12 inatt, ZzzZ.
 
Idag gick jag upp vid halv 7 och åkte direkt till praon, ZzzZz igen, haha. Så jävla trött :( Idag har jag mockat alla boxar, ridit två hästar samt svättat och smörjt lite grejer. En av hästarna jag red är 4 år och har kommit in i någon slags trotsperiod haha, han bockade hela ridturen med mig typ :( Men, hör och häpna, jag höll mig kvar! :D Gav mig fan på att jag inte skulle tugga grus idag och det gjorde jag inte heller :,) Men seriöst, efter en mils ridtur med mer bocksprång än "vanlig ridning", ja, då är man trött. Tur han är söt, hästjäkeln :) 
 
Nuu är jag iaf hemma. Var så trött när jag kom hem så orkade inte rida någon av mina, men de har gått arje dag i helgen + måndag båda två så jag tror att de klarar sig. Hade helst velat rida idag, men men :/ De fick komma in och käka lite mat iaf, mina små gubbar :D
 
Neeeej nu ska jag ta tag i mitt liv och börja städa innan mamma kommer hem hihi, vi hörs :D
 
 
Slänger in enjäkligt gammal bild på Nikele och Jane. Finisar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0