Big Black Heart

Hallådär! 
 
Red Steffe på ridbanan imorse och han var kanonfin! Red första halvan av passet med graman, så han skulle slappna av osv så att jag orkar rida igenom honom ordentligt. När han lossnat och blivit mjuk plockade jag bort den och red utan, vilket gick super även det. Han äe verkligen snäll denna häst, ställer upp på precis allt man ber honom om. Han har ett stort hjärta! ♥ 
 
Mormor och morfar kom hem till oss på en fika vid halv 12 också, alltid gott :D Haha. Tryckte i mig kakor som fan, som vanligt, hihi. Men sen är jag ju också lite kraftig..... (som man fått höra på sistone...) så är väl därför jag orkar trycka i mig så myket :D Men äsch, banta kan jag göra i nästa liv. YOU ONLY LIVE ONCE. 
 
Efter deeet... åkte jag, pojkvännen och hans mamma in till stan ett par timmar. Var i massa affärer och hade oss, roligt roligt :)  Letade efter halloween saker att klä ut sig till åt pojkvännen, men hittade ingenting - som vanligt. Slutade iaf med att vi åkte hem och han bestämde sig för att ha sig skitäckliga, läskiga maskjävel på sig. haha. 
 
Ska ju på halloween fest imorgon i Ankarsrum, kanske glömt berätta det, haha :P 
 
Imorgon ska Steffe ridas i skogen innan det bär av till Totebo en sväng och sen till Ankarsrum. Tamarillo ska få vila imorgon också, sen ska han gå i skogen resten av veckan om allt går som planerat :) 
 
Nej nu ni orkar jag inte skriva mer, vi får höras imorgon :D 
 
Gaaaammal bild på mig och världens finaste pojkvän. Tack älskling, för att du är den du är. För att älskar mig när jag förtjänar det som minst, och för att du alltid finns där. Jag älskar dig, av hela mitt hjärta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0