Dynamite

Haha herregud, har inte bloggat på år känns det som. Inte haft lust till det, och inte haft något intressant att skriva om heller. Allt jag gör om dagarna är att vara i skolan och rida när jag kommer hem, haha. Men nu är det iaf Höstlov (SÅ JÄKLA UNDERBART!), så ska försöka uppdatera lite bättre nu iaf :) 
 
Och på tal om höstlov, kommer inte vara i skolan på 3 veckor nu! :D Efter lovet har jag två veckors prao, så jäkla fint! Första veckan ska jag vara på ridskolan i Västervik och andra veckan i Funghult hos Åsa som jag var i våras nr vi hade praktik. Längtar efter de underbara travhästarna så gudförbannat mycket, haha :D
 
Iaf, livet rullar på och hästarna mår bra.Tamarillo är ooootroligt långhårig och Steffe har börjat sätta vinterpäls även han. (Han som tydligen inte satte päls? huh). 
 
Ahja, vi hörs imorgon, promise! 
 
Fejna Steffe! 
Tycker det är otroligt vilket band vi fått på så kort tid som jag haft honom. Jag kan inte säga att jag älskar honom av hela mitt hjärta på samma sätt som jag älskar Tamarillo, men vi kommer närmare varandra för varje dag som går. Jag känner att jag litar mer och mer på honom, och jag får samma sak tillbaka från hans sida. Jag vet att han blir glad när jag kommer till stallet och plockar in honom från hagen, det lyser i ögonen på honom av stolthet och lycka på något sätt då. I början när jag hade honom kom han aldrig fram i hagen och var lite knepig att ta vissa dagar, förra veckan kom han gnäggandes i trav emot mig. Fina hästen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0