Flying high, reaching for the sky.

Hallooj! 
 
Red Tamarillo idag på ridbanan utanför stallet. Började med cavalettis som mamma senare byggde om till studds. Han va fiiin och duktig, bästa hästen. Nyttigt för honom med gymnastikhoppning så han får sträcka ut sin gamla kropp :) Hoppa högt behöver han ju egentligen inte för han är ju så pass rutinerad och van, men somsagt, gymnastik är nyttigt för honom! (Eller ja, det är det ju för alla hästar, unga som gamla) 
 
Världens snällaste mamma hade gjort iordning honom och börjat skritta fram när jag kom ner till stallet så det var bara för mig att sätta mig på och börja rida direkt. Härligt, haha ;D Tack bästa mamma! 
 
Läget med Steffe.. ja, han fick vila. Fortf. svullen i benet men mycket bättre idag. Syns ingenting i skritten men tror jag ska longera honom imorgon och kolla om han är halt i trav och galopp. Just nu ser det dock ut som att TamarilloTheViking får gå laget på Söndag istället, men hoppas Steffe blir bättre innan dess :( Vill så gärna ha med mig Steffe! (Inte för att jag inte vill ha med Tamarillo haha, men just för att det är nära till Västervik och vi inte vill köra Steffe så långt första gången efter vad som hände när vi fick hem honom i somras.. remember?) 
 
Anywaaaay.. nu ska jag ta och skaffa ett liv, se ya later :D 
 
 
Jag och världens finaste kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0