Lever du, eller andas du bara?

Sitter nere hos finaste pojkvännen i världen just nu, hihi. Han ligger och sover dock, jäkla latmask. Ska väcka honom när jag bloggat klart dock, ;D 
 
Iaf.. idag fick Steffe sin tappsko påslagen! Skönt att komma igång och rida nu igen. Han har ju stått ända sen i söndags.. Men de kan ju vara skönt med lite vila också ibland :) Tamarillo har ju bara gått en dag den här veckan då jag inte red idag, men även han behöver ta de lite lugnt ibland. Från och med nu är det dock full fart med ridningen igen :) 
 
Kollade på 4e asnittet av sons of anarcy nyss också. Haha omg, dör så jäkla bra det är alltså. Helt beroende verkligen.. Fällde dock ett par tårar i slutet.. :( 
 
Var i stan med skolan idag också btw! Först var vi i simhallen och hade klädsim och sen körde i en timma på gymmet. Skapligt trött man blev, men gött iaf. Man känner sig som en helt ny människa när man jobbat lite! Lär dock ha världens jävla träningserk imorgon. Suckkk. 
 
Nae, känner att jag är väldigt humoristisk os nu, så vi hörs innan jag skriver något olämpligt :D 
 
 
HAHAHAH. Händer al the time.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0