Random.

Haluuuu! 
 
Inte bloggat sen i.. torsdags? Nått sånt iaf. Skriver lite kort om vad hästarna gjort osv under tiden så ni vet ;)
 
Fredag: Tamarillo fick klättra. Bra för muskler och kondition vilken han verkligen behöver. Vart en del galopp också vilket han alltid uppskattar. Var en svettig häst som kom tillbaka till stallet, haha :)
Steffe fick sig en skogsrunda. Massa galopp och bara busa liksom. Helt kravlöst då jag bara ville att han skulle ha kul. Han va fiin. 
 
Lördag: Tamarillo reds på ängarna. Massa bus och galopp. Gav mig på ett försök att rida lite "ordentligt" men han var totalt ointresserad så red iväg och fortsatte busa, hihi. Fejn häst.
Steffe: Reds också på ängarna, något mer seriöst dock. Tyvärr var även han totalt okoncentrerad så fick inte ut något av det alls. Gav mig ganska fort när jag insåg att vi ville helt olika saker, hah..
 
Idag: Steffe fick sig en hoppträning för Marie! Han var sjuuukt duktig, och jäklar vad han hoppar när det blir lite högre. Helt blown away verkligen! Hade bra koll på honom idag också, det artar sig alltså! Tror han lär ha en jäkla träningsverk imorgon, mycket studds osv idag. I Slutet låg banan på 100-110 ca, och de hoppa han kanon :)
Tamarillo: Fick vila, haha. Var sjukt trött imorse så orkade inte rida innan steffes träning, och efteråt var jag också sjukt trött så orkade inte rida då heller, haha. Men de dör han inte av :) 
 
ANYWAY, tråkigt inlägg i know men de är ju alltid något :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0