Skapligt sur.

Hahaha åh så jävla sur. Skrev ett aslångt blogginlägg om allt jag gjort under dagen osv, och så fuckar blogg.se upp preciiis när jag publicerar så allt försvann. Kul verkligen, skitkul.. Åh. Fml alltså. 
 
Iaf, rred Steffe på banan. Han har knappt gått nånting tidigare i veckan så red igenom honom med graman. (just för att jag ska orka rida honom ordentligt, och inte tappa bort honom hela tiden liksom), är ju ganska mycket häst att få ihop.. Han var fantastiskt fin iaf, duktiga killen. Han är så flrbannat sur och jobbig att arbeta när han inte aktiverats på ett par dagar, men såfort han lossnar blir han gräsligt fin, heh :). Fler pass som detta, tack! 
 
Tamarillo skrittades barbacka av mamma på ridbanan samtidigt som jag red Steffe. Han gick skogen igår och ska träna imorgon så det räckte för honom. Han var duktig som vanligt, såklart :) 
 
På eftermiddagen åkte vi alliphopa till Vimmerby och käkade på resturang med Simon och hans flickvän Felicia. Mys :) Typ andra gången i hela mitt liv jag äter på en riktig resturang, fett stolt ;) 
 
Imorgon ska Steffe gå på banan igen, samma som idag. (Dvs, först med graman tills han släpper ordentligt, och sen avsluta utan den) och Tamarillo ska tränas för Marie. Härligt :D Hoppas bara hon kommer ihåg att flytta klockan, eller ja, att vi båda kommer ihåg det. Skulle inte förvåna mig om jag glömmer det :) 
 
Nuuuu ska jag fortsätta kolla tv med familjen + pojkvännen. Vi hörs imorgon efter träningen, tjao! 
 
 
Bästaste, vackraste Tamarillo. 3 månader kvar till tatueringen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0