Tävlade igår!

Blev Tamarillo som fick följa med trots allt, haha. Inte pga Steffes svullnad förra veckan utan det berodde på lite andra saker, men är såå glad att jag tog med mig Tamarillo ;) 
 
Han var såååå fin, vart en felfri runda :) Han va pigg och taggad, men ändå lugn liksom. Redigt bra runda faktiskt, han var inte i en enda bom. Liite nära kom han på två oxrar tror jag, men resten kom han kanon på. Skulle ju egentligen hoppat 105 men bytte med Jocke så han hoppade det ist så jag och Tamarillo fick hoppa 95, haha. Han tycker ju inte alls om att hoppa inomhus egentligen, det är ju så trångt oså :/ Men Han va kanooonfin iaf!
 
Laget slutade på en 4eplats också, kanon! Detta var ju somsagt sista omgången, och vi gick ju inte till final detta året, tyvärr. Men det spelar inte mig nå roll alls, vi har kämpat på bra ;) Bättre lycka nästa år!
 
Nuuuu sitter jag och kollar på tv. Inte ridit nån idag, regnar osv. Just nu står dom inne och käkar hö men ska snart åka ner och släppa ut dom inför natten :) Stackars hästar vad kallt, haha :( 
 
 
Haha var tvungen att lägga upp denhär bilden, troooots att den har absolut ingenting med inlägget att göra. Finaste kissemisse bebisen Bosse, han sitter alltid på min axel om mornarna när jag sminkar mig. Söt :,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0