The last days.

Hallu! Sorry att jag inte bloggat sen i söndags men har inte haft något kul att berätta. Båda hästarna fick vila mån och tis så ja, vad skulle jag ha bloggat om? ;) 
 
Iaf, idag fick sig Tamarillo en ridtur ute på ängarna. Han va fin och duktig. Tog de ganska lugnt då han stått två dagar, men lite trav och galopp blev de allt. Och en helvetes massa gräsätande.. Suck.
 
Steffe har tappat en sko så honom har jag inte kunnat rida. Hovslagaren kommer imorrn dock, skönt :) 
 
Ja.. Vi har släppt ihop alla hästarna i stallet i samma hage inför vintern nu också. Kan inte säga annat än suck, haha. Självklart ska de göra upp rangordningen osv men liite väl våldsamt har det väl ändå varit.. Värst straffad är Steffe med ett antal sparkskador och bitmärken.. Som tur är ger han tillbaka dubbelt så hårt som han själv får ta. Förvånad över att den lilla cponnyn fortf. vågar attackera honom om jag ska vara ärlig.. Haha. Men men, de kommer väl överens snart förhoppningsvis! Just hoping someone won´t come and visit right now..
 
Anyway, skolan rulllar på as usual, sjukt trött på skiten men sånt är livet! 
 
 
Bild på mig och Steffe från i söndags. Fina killen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0