Duktiga grabbar!

Idag har båda mina "små" killar hoppats och de var kanonfina båda två!
 
Började med Steffe, hade träning för Marie. Blev mycket olika linjer osv, vilket är precis vad vi behöver. Han är så förbannat stark så behöver verkligen träna på att orka hålla ihop honom mellan hindrena. I slutet blev han kanooonfin verkligen, år så underbar! Rullade bara på ca 1 m i slutet utan problem. HÄRLIGT :D
 
Red sen hem och bytte häst haha. Och Tamarillo, kan ju inte säga annat än att han briljerade som vanligt, hihi :) Gjorde samma sak som med Steffe efterssom de va dom hindrena som stod framme. Hoppade inte så mycket, värmde upp lagom mycket och tog sedan en bana på 6 språng x2. Han va kanonfiiiin, petade ett hinder en gång för jag la honom som skit rent ut sagt så det tar jag på mig :) Iaf, världens bäääästa Tamarillo. Mitt hjärta.
 
Känns bra nu inför söndagens tävling i Nässjö. TAGGA!
 
Steffe löshoppas, haha. Inte allt för graciöst men han ser ju glad ut iaf :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0