Klubbmästare 2012!

Haha åh, skrev ett skitlångt inlägg om varje runda osv och så råkar jag kryssa.. Fuck my life! Orkar inte skriva om allt lika långt som jag skrev förut så ni får nöja er med lite kort, hihi. 
 
Tamarillo 90 cm: Jättefin runda men rev hinder nummer 6 Total ryttarmiss så tar på mig det helt och hållet, han hade inte en chans att ta sig över. Men annars superfin och bra runda, älskade häst! 
 
Steffe KM klass 100 cm: Gick in och helt oväntat gjorde en nollrunda, haha. Hade räknat med 1, 2 bommar ner, men icke sa nicke! Kanonfin runda verkligen, och våran första någonsin! 
 
Steffe KM omhoppning 110 cm: 12 fel (HAHA). Varken jag eller Steffe hade hoppat 110 på tävling förut så det var ju nytt för oss båda! Blev iaf 2 stopp och en rivning. Ena stoppet tar jag på mig helt, typ missade hindret helt. Andra stoppet skyller jag på Steffe haha, han stack iväg för mig totalt och jag kunde inte bromsa så vi missade svängen. Men men, 12 fel är inte så pjåkigt när man gör sin debut! 
 
Trots våra 12 fel räckte det till en 1a plats och vi blev klubbmästare! Så sjukt jävla kul! 
 
Stolt över båda mina killar, de är så fina båda två! Älskar er grabbar! 
 
 
Hihi, fina Steffe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0