Tävlat!

Var iväg och tävlade i Nässjö nu i helgen med Tamarillo! Det var lagomgången nr2 vi körde. 
 
Förra tävlingen hoppade jag som junior då jag helst vill det efts. Tamarillo börjar bli lite till åren, det är jobbigt att åka långt osv. Meeen efts. de blev lite strul innan vi kom hemifrån (HEHE, envisa hästj*kel till att inte gå in i transporten) kom vi försent och jag fick hoppa 1m istället :) 
 
Hursomhelst, gick in och gjorde en nollrunda iaf! Var inte hans bästa runda direkt då han var ganska ofokuserad och höll på med annat, men jag red bra iaf :) Kände att det var jag som hade kontrollen och bestämde för en gångs skull, haha. Härligt att veta att han fortfarande tar sig över den höjden med alla bommar kvar på plats.
 
Denna gången gick det även bättre för laget och vi slutade på en 4e plats, kul! Vi kämpade på redigt bra tycker jag :) 
 


Vet inte vad han höll på med alltså, skulle kunna tro att han var 4 istället för 21..hah. Men men :) 
 
Aeeee, orkar inte skriva..se ya! 
 
 
Hihi, fina älskade Tamarillo. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0