Chill

Kom ner till pojkvännen för nån timma sen, har vart i stallet och ridit på min björn. Blev en skrittrunda ute på ängarna i det underbara vädret, kanon! Red utan sadel så la mig ner på hans rygg en stund och höll nästan på att somna. Och Tamarillo, skötsam som han är busade självklart ingenting när jag låg där och halvsov haha. Han måste dock undrat varför han fick gå dit han ville.. Brukar ju vara jag som styr annars :) 
 
Och ja, vi är fast med barbacka ridningen ett par dagar nu skulle jag tro, inte mig emot dock haha :) Hans arnika (linement) är slut, och han ska inte ridas med sadel om han inte kan få sitt linement, punkt haha. Finns inget jag är lika rädd om som den hästens rygg. Aja, får la se när man kan ta sig in till stan och köpa lite nytt :) 
 
Nu ska jag kolla på PRISON BREAK haha, var ju tvungen att byta serie nu </3. 
 
 
Hihi, pojkvän och jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0