Dag 12 - Tio saker jag gillar att göra.

1. Rida på bäste Tamarillo! 
 
 
2. Ta fula bilder på min pojkvän! (HAHAHAHA) 
 
 
3. Tävla! 
 
 
Bild från maskeradhoppningen 2012, Tamarillo, jag, pojkvän, Elisabeth och Sabina!
 
4. Rida travhäst! Omg, finns inget bättre. Älska steget, älska farten! 
 
 
5. Visa min pojkvän hur mycket jag älskar honom! En av mina favoritsysslor faktiskt, I you know what I mean ;)
 
 
6. Gå på promenader med min finaste Tamarillo. Händer för sällan dock, haha. Laaaat. 
 
 
7. Kolla på filmer med snygga killar i, haha ;) 
 
 
Romper stomper <3
 
8. Rida barbacka! 
 
 
9. Föreställa mig att jag vore 10 cm kortare så jag kunde köpa sånna här skor, (HAHA)
 
 
10. Fula mig med Kicken, höhö. 
 
 
 
 
 
Liiite oseriösa grejer kanske, men känner mig oseriöst idag liksom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0