Fml

Hallååådär!
 
Idag är jag ganska seg kan man säga, eller ganska är inte ens i närheten haha. Jag och pojkvännen umgicks med Martin och Annie igår, förjäkla fint vare! Kom hem vid 4 imorse haha, herregud. Iaf, jäkligt fin kväll och natt vare!
 
Gick upp vid 10 imorse, trött som ett as. Dock har jag någon slags tvångstanke (HAHA) som gör att jag inte tillåter mig själv att sova en minut längre än till 10. Har alltid alarm ställt (även på lov) jusy för att jag inte ska passera den tiden. Helt sjukt.. 
 
Iaf, gick till stallet och red min underbara bebis, hihi. Blev en lång skrittur idag, underbart! Hade även med mig lillebror och hundarna som sällskap :)
 
Nu gick jag precis ner till pojkvännen och skulle väcka honom så han inte sover bort hela jävla dagen idag igen. Men ska iaf dra hem nu igen till min käre bror som vill äta pizza, big sissa fixar yao. 
 
Får se vad dagen bjuder på, hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0