Hoppat!

Skuttade lite med Tamarillo på banan idag och han var superduktig! Började med att köra lite bommar på marken i både trav och galopp, gick galant som vanligt! Sen gymnastikhoppade vi lite på ca 50 cm, och avslutade med ett par språng på 80 cm ungefär och det gick kanon det med :) Första gången rev han (haha pinsamt Tamarillo.........) men gick av alldeles för sent så rev ner hela skiten haha. 
 
Han är så knepig när man hoppar för lågt, för han bryr sig varken om avstånden eller att dra upp benen. När det blir lite högre hjälper han till att komma rätt på hinder osv, men på lägre höjder låter han mig göra allt skitjobb. Längtar tills ridbanan i Frösvi är ridbar så man kan hoppa lite ordentliga hinder! 
 
Avslutade med att skritta ner till sjön och tillbaka också, och denna gång utan att ha en 25 min lång diskussion ;) 
 
Aja, nu ska jag kolla SOA, fortsätt ställa frågor i frågestunden! 
 
 
Jag och Ebbson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0